[Spektre] Ilmoittaudu Enderiin 9.10., toiseksi viimeinen varoitus

Päivi Itäpuro paivi.itapuro at gmail.com
Thu Sep 17 11:03:42 EEST 2009

Heippa!

Olen jo saanut jonkin verran ilmoittautumisia ihmisiltä, joita kiinnostaa
Enderin teatteriesitys Spektren omana ryhmäelämyksenä. Olen myös kuullut,
että joku on jo tämän esityksen nähnytkin ja kehui toteutusta!

Nyt siis mukaan. Olen laittanut kyselyä mahdollisista ryhmälipuista, mutta
ryhmämme tulee olemaan semmoiset rapiat kymmenen henkilöä, joten en ole
varma saammeko niitä. Joten pitäydytään siinä, että lipun hinta on 5/8
euroa. Halpaahan se on.

Olemme siis menossa pe 9.10. klo 19 näytökseen.

Mutta nyt: ilmoittaudu!

- Päivi