[Spektre] Spektren Atorox-raatiin 2010?

Atro Kajaste Atro.Kajaste at iki.fi
Tue Apr 6 19:51:31 EEST 2010

Hei kaikki.

Vielä ehtii mukaan vaikuttamaan tämän kevään Atorox-kilpailun tuloksiin,
joko itsenäisesti tai osana Spektren Atorox-raatia.

Jos haluat mukaan Spektren raatiin, niin ilmoittaudu minulle allaolevien
ohjeiden mukaan. Mutta koska ihan kokonaan unohdin lähettää tästä asiasta
muistutuksen viime viikolla, niin jatketaan tuota meidän deadlinea sillä
tavalla, että ilmoittautua voi vielä ylihuomenna. Lähetä siis mukaan
halutessasi postia minulle viimeistään torstain 8.4. aikana.

(Teidät, jotka aikoinaan vastasitte tuohon alkuperäiseen viestiini, olen
toki jo kirjannut raatilaisiksi. Teidän ei tarvitse siis ilmoittautua
uudelleen.)

   - Atro Kajaste

-------

Haluatko Spektren Atorox-raatiin vuonna 2010?

Ilmoittaudu minulle sähköpostitse tähän osoitteeseen (Atro.Kajaste at iki.fi)
viimeistään _tiistaina 6.4.2010_. Kerro ilmoittautuessasi nimesi sekä
sähköpostiosoite, josta sinut tavoittaa ja johon haluat tämänvuotista
Atorox-kilpailua koskevat viestit.

Atoroxin säännöt, raatilaisten velvollisuudet ja muut sellaiset asiat
löytyvät kilpailun kotisivuilta:  http://www.tsfs.fi/atorox/

Oleellisin tieto lienee lopullinen äänestysdeadline, joka on 7.6.2010,
ja johon mennessä pitäisi siis olla kaikki ehdokasnovellit luettuna ja
äänestyslomake täytettynä.

   - Atro Kajaste, Spektren "Atorox-vastaava" jo aiempinakin vuosina