[Spektre] Vapriikissa la 24.4. klo 10-15 Otavaisen olkapäillä

Iivari Koutonen iivari.koutonen at helsinki.fi
Thu Apr 22 11:28:02 EEST 2010

          Minä spämmään vielä vähän lisää ja kehotan ehdottomasti
kaikkia menemään tuonne! Olen hyvin harmissani, etten aiemmin ole
ollut tietoinen niin että pääsisin Tampereelle.
          Mutta niin, Pentikäisen, Pulkkisen ja Hämäläisen luennoilla
olleena takaan, että on luvassa asiantuntevaa ja hyvin esitettyä
tietoa, eivätkä tyypit ole huonoja esiintyjiäkään.

         Iivari

    Ps. Muistakaa tulla Jyväskylään kolmen kuukauden päästä ^^