[Spektre] voi itku, ja edes kiitos

Erkka Leppänen sterle at iki.fi
Mon Aug 2 16:14:31 EEST 2010

Tulipahan yritettyä.

Ei tässä enää muuta ole tehtävissä kuin hankkiutua varastosta eroon
kunniallisesti. Jos joku tahtoo ostaa kirjoja seuraavassa mafiassa (10.8.)
minulle voi ilmoittaa, niin tuon oikeat kirjat mukanani.

Koko kirjaluettelo näkyy täällä: http://www.vaskikirjat.fi/kauppa.htm .
Vuosien 2007-2008 julkaisuista on saatavilla myös lievästi pintaviallisia
kappaleita, joita myyn 10 euron hintaan.

--
Erkka Leppänen
040 500 6048
sterle at iki.fi / info at vaskikirjat.fi