[Spektre] Hulluusmafia 10.8., 1. muistutus

Markku T Soikkeli Markku.T.Soikkeli at uta.fi
Fri Aug 6 09:12:57 EEST 2010

> artikkeli scifin hulluista tiedemiehistä, siinä sopivaa
> etukäteislukemista. Vai mahtaako Markku tulla alustamaan?

Aargh, hullulla tiedemiehellä on lapsenhoitovuoro ensi tiistai-iltana.

Mutta muistaessa: Sampolan työväenopistossa alkaa jälleen kerran
spefi-kirjoittamisen kurssi, maanantaisin klo 17-18:30, alkaen
13.syyskuuta. Todennäköisesti kurssi buukkautuu taas täyteen.

--
terv. Markku

Markku Soikkeli    csmaso (a) uta.fi  http://www.uta.fi/~csmaso/
Yliassistentti (vs.)    040-1901 564  Tutkijakriitikkokirjailija
Suomen kirjallisuus            (TaY)  "Olin pieni. Pitkästyin."