[Spektre] Marsmafia t ä htitornilla ti 2.2. klo 18! Muistutus ja kirjajutut.

Päivi Itäpuro paivi.itapuro at gmail.com
Tue Feb 2 09:32:17 EET 2010

Hei!

Lähtö siis tänään, klo 17.30, bussi numero 3, Keskustori.

Sääennuste sanoo, että lumisade lakkaa iltaan mennessä, joten on
edelleen teoreettinen mahdollisuus, että Mars jopa näkyy tänään. Siksi
olisi hyvä, että ripsiväri jätettäisiin tämänpäiväisestä
meikkipaletista pois, se kun tuppaa töhräämään kaukoputken aika
pysyväisesti.

Jos taivas pysyy pilvessä, ei se mitään: tornilla on paljon muuta
mielenkiintoista nähtävää. Itse tuon Clarken: Marsin aamukoiton, pari
kivaa tietokirjaa ja muutaman camp-henkisen romaanin. Minä unohdin
Burroughsini kotiin, kenelläs muulla niitä on?

Tervetuloa siis sankoin joukoin!

- Päivi