[Spektre] [scifi] Yhteistyökokous 27.2.

Eeva Pohjonen eeva.pohjonen at uta.fi
Wed Feb 24 02:27:12 EET 2010

Lähetin Tapsalle tällaisen viestin, joka on aiheettomassa Mafiassa
juonitun suuntainen. Ilmoittakaa minulle jos brunssi-ekskursio kiinnostaa.

Tapio Ranta-aho kirjoitti:
> Onkos joku orkaniseeramassa H.R. Gigerin näyttelykierrosta sunnuntaille?
> Ennakkoilmoittaudun kello 12:00 lähtevään ryhmään :)
>
> T: Tapsa
> p://mailman.spektre.fi/mailman/listinfo/info

Hei!

Gigerin näyttelyssä käyminen aiotaan liittää perinteiseen sunnuntaiseen
brunssiin. Brunssille kokoonnuttaisiin sunnuntaina kahdeltatoista
Siperiassa ja sieltä tunnin päästä sitten jatkettaisiin Tampereen
taidemuseoon. Matkaa on noin kilometri. Tilaisuus on sen verran
pienimuotoinen, että aikaa voidaan vielä muuttaa, jos se on selvästi huono.

Asiasta päästiin puhumaan vasta Mafiassa tiistaina. Laitan tiedustelun,
kuinka moni on kiinnostunut ekskursiosta. Haluatko viestittää asiaa
eteenpäin? Aikuisen lippu olisi 6 euroa, 10 hengen ryhmät neljä euroa
nenä. Opiskelijalippu on tosin halvempi.
http://www.tampere.fi/taidemuseo.html

Pahoittelen viimetippaisuutta.

Eeva