[Spektre] eilisten olifanttien jatkoa

Liisa Rantalaiho Liisa.Rantalaiho at uta.fi
Wed Jan 13 14:58:34 EET 2010

Eilisen mafian jälkeen lisäsin Vainikaisen Jussin listaan ne uudet mitä tuli
puheeksi ja lähetin hänelle tiedoksi täydennetyn listan. (Huom. muistin aika
epämääräisesti mitä siinä Stephensonin kirjassa oli - olihan se juuri
Cryptonomicon? - osasin sanoa vain että suomalainen hakkeri, eli
tarkemmat tiedot olisi tervetulleita vaikka tänne listalle.) Sain Jussilta
vastauksen ja panen relevantit osat tiedoksi muillekin:

terv. Liisa