[Spektre] Meikäläinen ei vaan selviä tähtitornille, pitäkää hauskaa!

Päivi Itäpuro paivi.itapuro at gmail.com
Tue Nov 9 15:27:18 EET 2010

Hei!

Ne, jotka eivät vielä tiedä, niin olen sairauslomalla. En oikein hyvin
pysty istumaan ja olo tuntuu vaihtuvan päivästä toiseen. Lisäksi
väsyttää ihan törkeästi. Tänään on sitten se huonompi päivä, joten
matkanvetäjänä tähtitornille minun on pakko vetäytyä vastuusta.

Onko kukaan tulossa numero 3 bussiin klo 17.30? Joku, joka on ollut
tornilla aikaisemmin? Menkää siis uudet tuttavuudet ihmeellä siihen
mukaan sitten.

Ja jos jollakulla on kirjoja mukanaan, niin ottakaa mukaan, Liisa ei
putkirempan takia pysty, mullakin niitä Jupiter-aiheisia olis ollut
vain muutama.

Tänään ei tosiaankaan katsella kaukoputken läpi, mutta jos vain
energiaa ja terveyttä riittää, niin menkää ihmeessä, se on hieno
paikka!

Pahoitellen,

- Päivi