[Spektre] Meikäläinen ei vaan selviä tähtitornille, pitäkää hauskaa!

Liisa Rantalaiho Liisa.Rantalaiho at uta.fi
Tue Nov 9 15:46:20 EET 2010

No sepäs on harmi! Mutta ei mahda mitään, koeta parantua!
Olen tulossa nro 3 bussiin klo 17.30, ja onhan meitä muitakin jotka on
olleet paikalla aikaisemmin.
OTTAKAA JUPITERIA SIVUAVIA SCIFI-KIRJOA MUKAAN, please. En siis itse
pääse käsiksi kirjoihini (vielä marraskuussakaan). Netistä löysin
kyllä jotain matskua, mutta kirjat puuttuu.
t. Liisa