[Spektre] Terassi kesän tapaamisiin

Tommi Korhonen tkorho at kolumbus.fi
Wed Apr 13 00:18:18 EEST 2011

Kaupungin paras salainen puutarhaterassi on Finlaysonin Palatsin
takapihalla.

Hyvällä kelillä se on todella ekslusiivinen, eivätkä tamperelaiset ole
tajunnet sitä. Kuin linnanherrat (ja rouvat) konsanaan! Ainakaan minä en
ole kohdannut siellä ruuhkaa. Voi tosin olla hitusen liiankin
puistomainen meille. Olutvalikoima ei ole superkattava, mutta ei se
mikään kälyinen terassi ole.

Ehdotus vaan, ei mulla ole mitään kiinni.

TKorho