[Spektre] Spektren web-sivut taas toiminnassa - spektre.fi

Ilari Kajaste ilari.kajaste at uta.fi
Thu Jul 19 18:28:39 EEST 2012

Hei!

Spektren web-puoli on nyt teknisesti minun hallussani, ja sivut ovat
jälleen pystyssä! Jee! http://spektre.fi

Jos on jotain _korjattavaa_, ilmoitelkaa toki heti mulle. Lisäyksistä ja
muutoksista voidaan puhua sitten myöhemmin.

En myöskään aio jatkossa vastata sivustojen sisällöstä... mutta kun
tällä hetkellä mä olen vielä ainoa joka niitä pystyy päivittämään, niin
ilmoittakaa tosiaan mulle jos on jotain korjattavaa. Katsotaan sitten
jatkossa joskus Finnconin jälkeen että miten saataisiin hoidettua
sivustojen päivitys parhaiten.

--
     - Ilari Kajaste -

Puh: 0443674422