[Spektre] Spektrelle tiedottaja

Ari Seppi Ari.Seppi at uta.fi
Wed Jun 27 19:00:17 EEST 2012

Höplää,

kiinnostaisiko jotakuta ruveta Spektren tiedottajaksi? Rupesin
miettimään että oon nyt ollut niin kauan (ja lisäksi olen huomannut
flegmatoituneeni :) ), että vaihtaminen vois virkistää.

Tämä ei ole kovin hankalaa, pitää lähinnä lähettää kaksi
mafiamuistutusmeiliä kuukaudessa ja käydä mafiassa mahdollisimman
usein. Mitään joka-kerta-pakkoa ei ole, mutta koska mafioissa sovitaan
erilaisia asioista, on tiedottajan hyvä olla useimmiten paikalla.

Lisäbonuksena on aina välillä kaikkea sekalaista, kuten Spektren
mainosten kasaamista (tai sitten voi käyttää vanhoja mainoksia) ja
mitä näitä nyt tuleekin. Mutta useimmiten näitä satunnaiskohtaamisia
sattuu harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Lisäksi pääsee halutessaan
järjestämään scifiyhteistyökokousta alkuvuodesta.

Postituslistalla on oma ylläpitonsa ja Ilari on luvannut huolehtia
webbisivujen teknisestä puolesta, kunhan spektre.fi saadaan
osoittamaan oikeaan paikkaan. Sisällöllisesti tiedottaja mielellään
voi tuottaa sinne tavaraa, mutta jo hyvin pienellä työllä voittaa
webbiaktiivisuudessa edellisen tiedottajan.

Ilmoittautumiset suoraan listalle tai mulle yksityisesti, seuraavassa
mafiassakin voi ilmaista kiinnostuksensa.

--
Ari Seppi