[Spektre] Syyskuun mafia - muutoksia rutiiniin

Marianna Leikomaa marianna.leikomaa at gmail.com
Tue Sep 2 11:24:57 EEST 2014

Moi!

Laitan tässä vaiheessa jo hieman lisätietoa Gillianin vierailusta, eli:

olen menossa hänen kanssaan päivällä Muumilaaksoon & ennen mafiaa
Haraldiin syömään - seuraan saa liittyä! Minulta saa tarkempia
aikatauluja mailitse.

Ja scifi-listan kautta Beniltä tullut tieto vielä tännekin, eli:

Gillianin Euroopanmatka on GUFF-fanrahaston tukema ja niinpä Gillian
on päättänyt avustaa seuraavaa GUFFaria kokoamalla sf-fanien
suosikkireseptejä keittokirjaksi jota myöhemmin myydään GUFFin tueksi.
Kaiva sis hyvissä ajoin esiin suosikkireseptisi, jos haluat avustaa
GUFFia scifi- ja fantasiafanien lähettämiseen Euroopan ja Australian
välillä. Jos et itse pääse mafiaan, niin mailaa resepti vaikka
minulle.

Gillian Twitterisssä: https://twitter.com/GillianPolack
Gillianin www-sivut: http://www.trivium.net/gillianpolack/

Ensi viikkoon!