[Spektre] Oh, Rocky! Kino Himmel: ROcky Horror Picture Show 18.10.2014

Leena Koski leena.koski at sci.fi
Mon Sep 22 15:21:20 EEST 2014

Tervehdys Jukka,

Missä paikassa tämä mahtaa tapahtua?

Terveisin,
-leena

----- Original Message -----
From: "Jukka O. Kauppinen" <jukka.kauppinen at jmp.fi>
To: "Spektre" <info at spektre.fi>
Sent: Sunday, September 21, 2014 10:58 PM
Subject: Re: [Spektre] Oh,Rocky! Kino Himmel: ROcky Horror Picture Show
18.10.2014

Rocky Horror -ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen tapahtuu perinteiseen tapaan sähköpostitse.
Osoite: jkauppin at jmp piste fi
Subject: Rocky Horror -ilmoittautuminen

Ilmoittautumiseen riittää oma nimi + arvio mukana tulevien seuralaisten
määrästä. Arviota käytetään vain varotoimenpiteenä, että nähdään onko
tila tulossa täyteen tai loppuvatko istumapaikat tykkänään. Yleensä
moisesta ei ole ollut pelkoa. Seuralaisarvio ei ole sitova ja sitä voi
viilata ylös- ja alaspäin, mutta vieno toive olisi että suuret muutokset
tai peruutukset ilmoitettaisiin.

Ilmoittautuneille lähetetään kuunvaihteesta lähtien
osoite/saapumisohjeet. Pääsymaksuja ei ole, mutta kerhotilalle voi
pudottaa kolehdin.

Mukaan hyvää mieltä ja bilefiilistä. Oivaltavimmin
Rocky-pukeutumisetikettiä soveltava saa jonkin vekkulin palkinnon! (ts.
ei välttämättä paras Rocky-hahmoasu vaan mikä vain leffan henkeä
kumpuava pukeutumisidea)

tv,
jok