[Spektre] muistutus kutsuvieraille: HYSFK:in 30-vuotisjuhlat 13.10.2017; ilmoittautumisen takaraja 1.10.

Teemu Leisti teemu.leisti at gmail.com
Fri Sep 29 18:29:55 EEST 2017

Haluaisin vielä viimeisen kerran muistuttaa HYSFK:in 30-vuotisjuhlista, jotka
pidetään kahden viikon päästä eli 13.10.2017, ja että ilmoittautumisen takaraja
on tuleva sunnuntai, 1.10.

Pyytäisin tässä samalla HYSFK:iin liittyviä valokuvia, joita tulemme näyttämään
juhlatilassa valkokankaalla. Jos lähetät kuvan tai kuvia, olisi plussaa muttei
suinkaan pakollista, jos osaisit kertoa kustakin kuvasta tapahtuman nimen tai
luonteen, päivämäärän vaikka suunnilleen, ja/tai valokuvissa esiintyvät
henkilöt. Kuvat voi lähettää minulle, joko tiedostoina osoitteeseen
teemu.leisti at gmail.com, tai sitten fyysisinä valokuvina, jotka skannaan kotona
ja palautan sitten lähettäjälle, joko itse tilaisuudessa tai postitse. Meilaa
minulle saadaksesi postiosoitteen. (Jotta ehtisimme valmistaa kuvanäytöksen,
mitä aiemmin lähetätte kuvia sen parempi.)

Itse Espoon keskuksessa ei ole avoinna olevia hotelleja, mutta paikallisjunat ja
yöbussit kulkevat myöhään, ja esimerkiksi Espoon Leppävaarassa on pari hotellia,
mm. Glo Hotel Espoo Sello ja Hellsten Espoo. Kätevin tapa selvittää
joukkoliikenteen kulku on HSL:n Reittiopas: http://www.reittiopas.fi/

(Facebook-tapahtuma: https://www.facebook.com/events/2196032837290041/)

-- Teemu Leisti, HYSFK:in tiedottaja