[Spektre] Ruotsalainen faniperhe kaipaa majoitusta ennen Finnconia!

Marianna Leikomaa marianna.leikomaa at gmail.com
Wed Jul 4 17:59:39 EEST 2018

Moi!

Tästä olisi tarkempaa tietoa nyt, eli Norénit tarvitsisivat kaikille
kolmelle majoitusta ensi viikolla ke-to, ja kahdelle to-pe! Meille
valitettavasti ei tosiaan voi oikein majoittautua.

Itse voin mennä turistoimaan heidän kanssaan, mutta keskiviikkoiltana
voisi tavata isommallakin porukalla - ehdotuksia hyvästä paikasta
keskustassa, ja sellainen jonne voi tulla jälkikasvunkin kanssa. :)

Kisu