[Spektre] Ruotsalainen faniperhe kaipaa majoitusta ennen Finnconia!

Marianna Leikomaa marianna.leikomaa at gmail.com
Mon Jul 9 15:00:47 EEST 2018

Moi!

Majoitus löytyi, ja olemme sopineet nyt seuraavaa keskiviikkoillalle:

Noréneja pääsee tapaamaan Plevanssa keskiviikkona klo 18 kieppeissä.
Muutama spektreläinen onkin jo maininnut tulevansa, mutta mukaan
mahtuu ehdottomasti vielä lisää! Keskustelukielenä varmasti englanti,
mutta ruotsiakin päässee halutessaan harjoittelemaan. :)

Kisu