[Spektre] Spefiseurojen yhteistyökokous 9.3. Tampereella!

Marianna Leikomaa marianna.leikomaa at gmail.com
Mon Feb 11 11:02:10 EET 2019

Moi!

Ja vielä sellainen iloinen muutos edelliseen, että Maa & Ilma ry on
luvannut ystävällisesti sponsoroida ruokailun tällä kertaa! Eli
osallistumismaksu 6e ja saunamaksu (halukkailta) 6e - mutta kannattaa
ottaa enemmänkin käteistä mukaan myös arpajaisia ja noff-huutokauppaa
(ja myytäviä kirjoja!!) varten.

Kisu