[Spektre] Spefiseurojen yhteistyökokous 9.3. Tampereella!

Maria Kohtala mariaalexandrakohtala at gmail.com
Mon Feb 11 11:46:13 EET 2019

Hei!

Ilmoittauduin lomakkeella ja lisäksi avustaisin myös kauppareissun,
keittiön sekä siivouksen kanssa kuten viime vuonnakin. Jos vielä mahtuu,
anteeksi myöhäinen ilmoittautuminen avustajaksi. 😊

Terveisin Maria Kohtala

Marianna Leikomaa <marianna.leikomaa at gmail.com> kirjoitti ma 11. helmikuuta
2019 klo 9.30: