[Spektre] Spefiseurojen yhteistyökokous 9.3. Tampereella!

Marianna Leikomaa marianna.leikomaa at gmail.com
Fri Mar 1 17:16:10 EET 2019

Moi!

Vielä viime hetken muistutusta: ilmoittautumiset 3.3. mennessä, niin
ehdimme tilata ruoat ajoissa!

Jatkopaikkana on Pyynikin Brewhouse, osoitteessa Verkatehtaankatu 2
(aivan ydinkeskustassa). Sieltä ei ole varattu pöytää, mutta baarista
vakuuteltiin, että lauantai-iltana on kyllä tilaa. Siirtyminen
jatkopaikalle tapahtuu autoilla/takseilla kunhan tilat on saatu
siivottua.

Kisu